Rólam

Ki vagyok? 

Motivátor, tréner, nyelvi coach. Vajon leírják-e ezek egy nyelvoktató napi, felkészüléssel, tanítással, feladat javítással eltöltött munkáját? Úgy vélem, a nyelvtanulásnak nagyon sokféle megközelítése létezik és a kiválasztott módszer lényege a tanuló igénye.

Legyen az oktató felkészült a nyelvtan, a szókészlet területén, mégis a kommunikáció lesz a meghatározó a tanulóval való közös munkában! Kommunikáció az órákon és nyitott kommunikáció a tanár-diák együttműködésben. Együtt kell célokat állítanunk, ahhoz tervet meghatároznunk. A tanár motivációja, lelkesedése kell átragadjon a tanulóra, hogy már a kezdetektől elhiggye, sikerre van ítélve.

Módszerem

Nyelvoktatással több, mint húsz éve foglalkozom, az üzleti szférában szerzett tapasztalatom és gazdasági képzettségem mellett szakterületem a tanítás és tanulás pszichológiája. Az utazások gyakorlatias nyelvhasználata, az üzleti kommunikáció - változatos nyelvi szintek, melyek változatos módszertannal ötvöződnek.

Szakmai tapasztalatom

  • Távoktatás, levelező oktatás, online oktatóanyagok, tananyag fejlesztési vezető. - ELO Európai Levelező Oktatási Kft.
  • Nyelvoktató, nyelviskolai szervező, szakmai vezető. - Ring Nyelvstúdió, Manhattan Nyelviskola
  • Közgazdász nemzetközi kapcsolatok szakon, irodavezetői-pénzügyi gyakorlattal. - Abaco.hu Kft. Autohome Kft.

Fenti területek tapasztalatai tőkéjére alapozva dolgozom középiskolai és nyelviskolai tanárként, okleveles nyelvvizsgáztatóként. nyelvoktató és motivátor vagyok.

Az ELTE BTK-n magyar-angol szakos tanárként végeztem, majd közgazdaságtani és olasz tanulmányokat folytattam. Számos területen kipróbáltam magam - a különböző nyelvoktatási szituációkról, tanulási helyzetekről életből vett példákat építettem be a mindennapi oktatói, fejlesztői munkámba.

Horváth Gabriella Réka